Tuesday, April 19, 2011

RiNdU

dah lama rasa nya aku tk meluahkan isi hati ku di sini...ku merindui saat di sayangi oleh kekasih....kekadang hati ini sering berbicara ada apa dengan cinta dan sayang....?????kerana saat ini ku benar-benar perlukan seseorang utk mendengar segala masalah yang terbeban...di mana kah insan itu....aku bukan lah insan yang reti nak berterus-terang apa yang terpendam dlm hati jika tiada yang mencungkil....di mana kekasih yang mahu memahami isi hati ini,,,,di mana sahabat di kala aku susah....rasanya aku belum pernah meminta pada sesiapa sebelum ini...tetapi adakah ini masa yang sesuai untuk ku meminta pada seseorang....??????bila aku terlalu mencinta, aku akan hormat dan memahami dia seadanya....tp di kala aku sendiri,dibebani masalah, di manakah kau sayang....ku amat merindui mu sayang...merindui mu semalam,hari ini dan mungkin esok.....hadirlah sayang selamanya di dalam hati ni.....

No comments:

Post a Comment