Tuesday, February 8, 2011

DaLaM HaTi AdA RiNdU....

Sejak aku mengenali erti sayang sesama manusia, barulah aku tahu ape ertinya rindu.....tapi yang lebih menyakitkan bile merindui org yang sudah berpunya....aku sememangnya rindu padanya namun aku tak punya kuasa untuk menyatakan rindu ini kerana takut ia di salah ertikan...... "lantas ku pendam........biarlah rahsia......." namun seandainya dia membaca bicara ini, ketahuilah bahawa ku masih merinduimu.......
 
 "pernah ada....rasa cinta...
antara kita ... 
kini tinggal kenangan....
ingin ku lupakan semua tentang dirimu...
namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku.....
jauh kau pergi meninggalkan diriku...
di sini aku merindukan dirimu.....
kini ku cuba mencari pengganti mu...
namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih.....
jauh kau pergi meninggalkan diriku...
di sini aku merindukan dirimu..." 
salem
~tinggal kenangan~

1 comment: